Секретаріат забезпечує надання інформації за запитами, адресованими Уповноваженому.
Запити розглядаються посадовими особами Секретаріату протягом 5 робочих днів.
У разі якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту. Клопотання про термінове опрацювання запиту має бути обґрунтованим.
У разі якщо запит на інформацію стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, Секретаріат може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку запитувача повідомляється в письмовій формі не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання (реєстрації) запиту
Відповідь на запити підписують посадові особи відповідно до їх компетенції.
Запити на інформацію, які потребують підготовки роз’яснень чи надання коментарів, підлягають реєстрації і розгляду відповідно до Закону України «Про звернення громадян». Запити на інформацію, що стосуються доступу до інформації про особу, розглядаються з урахуванням вимог та у строки, визначені Законом України «Про захист персональних даних».
Суб’єкт персональних даних має право на одержання будь-яких відомостей про себе за умови надання інформації, визначеної у пункті 1 частини четвертої статті 16 Закону України «Про захист персональних даних», крім випадків, установлених законом.
ЗАПИТ НА ІНФОРМАЦІЮ МАЄ МІСТИТИ:
Письмовий запит на інформацію надсилати за адресою: Секретаріат Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, вул. Інститутська, б. 21/8, місто Київ, 01008;
подання громадянами запитів в усній формі за адресою: вул. Інститутська, б. 21/8, місто Київ;
за телефонами: 044-299-74-08, 0800-50-17-20;
подання запиту на інформацію електронною поштою за адресою: zapyt@ombudsman.gov.ua.
Рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені шляхом направлення відповідного звернення до керівника розпорядника, вищого органу або суду.
ЗАПИТУВАЧ МАЄ ПРАВО ОСКАРЖИТИ: