22/06/2023 16:57

За сприяння Уповноваженого харків'янину відновили послугу телефонного зв’язку

До Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини звернувся житель міста Харків та повідомив про те, що постачальних послуг телефонного зв’язку неправомірно відключив йому телефонний зв’язок.

Внаслідок цього, заявник не може викликати екстрену медичну допомогу, отримати консультацію лікаря тощо.

Нагадуємо! Відповідно до пункту 3 частини першої статті 103 Закону України «Про електронні комунікації», у разі надання універсальних електронних комунікаційних послуг, умови їх надання визначаються постачальником таких послуг відповідно до цього Закону і правил надання та отримання електронних комунікаційних послуг та повинні, в тому числі включати обов’язкове повідомлення про можливість припинення чи призупинення надання послуг у зв’язку з несплатою рахунків і надання їм строку для погашення заборгованості, а також збереження можливості здійснення екстрених викликів на період відповідно до правил надання та отримання електронних комунікаційних послуг.

Уповноваженим було відкрито провадження у справі про порушення прав і свобод людини і громадянина, в рамках якого, з метою поновлення права заявника як споживача послуги телефонного зв’язку надано рекомендації Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку (НКЕК) провести перевірку та вжити відповідних заходів реагування.

Встановлено, що надання послуг припинено через виникнення заборгованості по особовому рахунку абонента. Заборгованість виникла через те, що при оплаті рахунків споживачем не було враховано період надходження коштів на рахунок постачальника.

За результатами проведеної постачальником перевірки, надання послуг телефонного зв’язку споживачу було відновлено в повному обсязі, а також з метою лояльності до абонента, по особовому рахунку заявника були виконані коригування нарахувань.

Відтак, за результатами вжитих Уповноваженим заходів реагування право споживача на отримання послуги телефонного зв’язку поновлено.

Нагадуємо, що у разі порушення прав, Ви можете звернутися до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини:

  •  за адресою: вул. Інститутська, 21/8, м. Київ, 01008;
  • на електронну пошту: hotline@ombudsman.gov.ua;
  •  на гарячу лінію: 0800501720;
  • за тел. 044-299-74-08