24/10/2023 17:47

За реагування Уповноваженого поновили право заявника на отримання відповіді на звернення

До Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини (далі – Уповноважений) звернувся громадянин І. щодо стверджуваного порушення посадовими особами Кам’янець-Подільської державної нотаріальної контори (далі – Організація) його права  на отримання відповіді на звернення.

Під час перевірки інформації, викладеної у зверненні заявника, з'ясували, що громадянин І. направив до Організації звернення стосовно усунення посадовими особами Організації помилки, допущеної при видачі йому свідоцтва про право на спадщину за законом, шляхом заміни помилково виданого на свідоцтво, яке відповідає  вимогам чинного законодавства. Утім, письмової відповіді на звернення від Організації громадянин І. не отримав.

У межах здійснюваного провадження до Організації надіслали  відповідний лист із роз’ясненнями положень Закону України «Про звернення громадян» та вимогою поновити право громадянина І. на отримання відповіді на звернення, у разі порушення. Організація  проінформувала  Секретаріат Уповноваженого, що відповідь на звернення громадянина І. надавалась, утім підтверджуючі документи відсутні. З огляду на дані обставини та з урахуванням наданих Офісом Омбудсмана роз’яснень, Організація  повторно надіслала відповідь громадянину І. на його звернення із наданням відповідних копій підтверджуючих документів.

Таким чином, за реагування Уповноваженого право громадянина І. на отримання відповіді на звернення поновили.

Нагадуємо, що у разі порушення прав, Ви можете звернутися до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини:

- за адресою: вул. Інститутська, 21/8, м. Київ, 01008;

- на електронну пошту: hotline@ombudsman.gov.ua;

- на гарячу лінію: 0800501720;

- за тел. 044-299-74-08.