09/02/2022 08:34

У Миколаєві обговорили результати надання соціальних послуг громадянам уразливих категорій

Регіональний координатор взаємодії з громадськістю Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини в Миколаївській області Вадим Жепало взяв участь в обговоренні порядку організації закупівлі послуг соціального супроводу в 2022 році, організованому керівництвом Департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради та представниками громадських організацій «Час життя та громадського здоров’я», «Пенітенціарна ініціатива», благодійного фонду «Вихід».

Під час зустрічі зазначено, що у 2021 році в межах соціальної програми «Соціальний захист» жителям міста Миколаєва, які звільнились з місць позбавлення волі, засуджені до альтернативних видів покарань (клієнтів пробації), надавалася допомога в реєстрації місця проживання, відновлення паспорта, отримання продовольчих та гігієнічних наборів.

З метою забезпечення профілактики поширення інфекційних захворювань, надано соціальний супровід для отримання медичної допомоги, укладені декларації із сімейним лікарем, проведено тестування на ВІЛ, гепатит (у разі виявлення - отримання безоплатного лікування в рамках Державної програми), флюорографічне обстеження.

Вадим Жепало повідомив про те, що регіональним представництвом Уповноваженого в Миколаївській області приділяється постійна увага забезпеченню прав уразливих груп населення, а надання послуг із соціального супроводу людям, які цього потребують, є одним із найбільш ефективних засобів забезпечення їхніх прав. Учасникам зустрічі також повідомлені про функції Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, надана контактна інформація.

За підсумками обговорення визначені основні напрями спільної роботи громадськості та органів влади у 2022 року, проблемні питання, які потребують опрацювання, у тому числі щодо механізму оплати соціальних послуг та розрахунку їхньої вартості, а також нормативного регулювання законодавства у сфері надання послуг особам, які не мають документів та реєстрації.