19/01/2024 09:16

Працівники Офісу Омбудсмана забезпечують реалізацію права громадянина при розгляді заяви чи скарги

Працівники Департаменту моніторингу додержання інформаційних прав Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини забезпечують реалізацію права громадянина при розгляді заяви чи скарги, зокрема, особистого викладення аргументів особи, яка перевіряла заяву чи скаргу, участь у перевірці поданої скарги чи заяви; ознайомлення з матеріалами перевірки; особиста присутність при розгляді заяви чи скарги.

У разі, якщо громадянином подаються додаткові документи/матеріали за зверненням, що перебуває на розгляді Секретаріату Уповноваженого, останні долучаються до матеріалів справи. 

Важливо! Зважаючи на значну завантаженість суб’єктів владних повноважень у період воєнного стану, пов’язану з виконанням завдань і функцій, спрямованих на захист державності та територіальної цілісності України, громадянам важливо дотримуватися принципів розумності та розсудливості при направленні звернень, а також уникати порушення повсякденних питань, вирішення яких не є невідкладним і не пов’язане з існуванням реальної загрози життю та здоров’ю громадян.

Нагадуємо: якщо Вам відмовили у доступі до публічної інформації або Ваші права на звернення та у сфері захисту персональних даних порушені, Ви можете звернутися до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини:

- за адресою: вул. Інститутська, 21/8, м. Київ, 01008;  

- на електронну пошту: hotline@ombudsman.gov.ua

- на гарячу лінію: 0800501720; 

- за тел. 044-299-74-08.