21/09/2022 12:04

Моніторинг додержання права громадян на звернення в умовах воєнного стану Департаментом соціального захисту населення Кіровоградської ОВА

Працівник Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини Олександр Жученя здійснив моніторинговий візит до Департаменту соціального захисту населення Кіровоградської обласної військової адміністрації щодо перевірки додержання права на звернення та дотримання вимог Закону України «Про звернення громадян» в умовах воєнного стану.

Статтею 5 Закону України «Про звернення громадян» передбачено, що усне звернення викладається громадянином, зокрема, за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні «гарячі лінії» та записується (реєструється) посадовою особою. Так, суб’єктом перевірки зазначається, що умови для подання усних звернень створені шляхом функціонування «гарячої лінії». В Департаменті соціального захисту діє дві «гарячі лінії» - гаряча лінія соціальної допомоги та телефон «Довіри».

На момент здійснення моніторингу сайт Департаменту соціального захисту населення Кіровоградської обласної військової адміністрації перебував на стадії модернізації та технічному обслуговуванні. Вся необхідна інформація розміщується на офіційному сайті Кіровоградської обласної військової адміністрації.

Департаментом соціального захисту населення Кіровоградської обласної військової адміністрації в цілому забезпечено можливість громадянам подати звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян» у терміни, передбачені цими законами.

За результатами моніторингу підготовлено звіт та надано відповідні рекомендації.