13/03/2023 15:55

Більше сотні дзвінків надходить щоденно на телефонну «гарячу лінію» Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини

Як повернути депортовану дитину, як знайти близьких, зниклих безвісти, відновити виплати внутрішньо переміщеній особі, евакуюватися із зони бойових дій або тимчасово окупованої території, зробити перерахунок житлових субсидій, пенсій?

Це далеко не повний перелік запитань, з якими громадяни звертаються на телефонну «гарячу лінію» Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини. Щоденно надходить більше сотні дзвінків. Кожне звернення фіксується, надається фахова відповідь безпосередньо по телефону або оформлюється письмове звернення та надається відповідь у строки, визначені чинним законодавством.

Так, за період з 6-го по 9-те березня 2023 року на телефонну «гарячу лінію» надійшло 1365 звернень. Найбільше стосувалися питань оформлення звернень до Уповноваженого та поновлення порушених прав:

- звернення до Уповноваженого – 184;

- захист порушених прав - 172 (громадянські права – 92; соціально-економічні права – 61; права дітей – 12; особисті права – 6; інші права - 1)

-  розшук осіб – 125;

- соціальні виплати - 97 (ВПО - 63; субсидії, виплати малозабезпеченим громадянам – 15; пенсії – 16; виплати міжнародних організацій - 3)

- гуманітарна допомога – 11;

- питання евакуації – 5;

- інші питання – 771.

Щомісяця працівники телефонної «гарячої лінії» проходять навчання для підвищення рівня знань.

Нагадуємо графік роботи телефонної «гарячої лінії» Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини:

Пн. - Пт. з 09:00 до 20:00;

Сб. та Нд. з 09:00 до 15:00;

Тел. 0800-50-17-20, 044-299-74-08 (безкоштовно)

Письмове звернення надсилати на електронну пошту hotline@ombudsman.gov.ua