03/11/2023 09:12

За реагування Уповноваженого споживачу повернули кошти

До Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини звернулась жителька Сумщини з проханням допомогти їй повернути кошти, що були списанні з її банківського рахунку, але неперераховані отримувачу.

Встановлено, що заявниця звернулася до відділення поштового зв’язку для здійснення оплати штрафу за адміністративне правопорушення. Під час здійснення платежу з її банківського рахунку було списано кошти в сумі 20 410 грн. Однак через збій в системі оператора поштового зв’язку кошти не були перераховані отримувачу.

Починаючи з травня 2023 року заявниця неодноразово звертається до поштового відділення та контакт-центру Укрпошти щодо повернення їй коштів, однак питання не вирішується.

Уповноваженим було відкрито провадження у справі про порушення прав і свобод людини і громадянина в рамках якого надіслано лист до АТ «Укрпошта» щодо проведення відповідної перевірки та вжиття заходів реагування щодо повернення заявниці коштів.

АТ «Укрпошта» поінформувало, що за результатами проведеної перевірки прийнято рішення щодо виплати заявниці коштів в сумі 20 410 грн, що були списані з банківської картки клієнта через пост-термінал під час проведення платежу 10.05.2023 у відділенні поштового зв’язку.

За результатами вжитих Уповноваженим заходів реагування право заявниці на повернення коштів поновлено.

Нагадуємо, що у разі порушення прав, Ви можете звернутися до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини:

 за адресою: вул. Інститутська, 21/8, м. Київ, 01008;

на електронну пошту: hotline@ombudsman.gov.ua;

на гарячу лінію: 0800501720;

за тел. 044-299-74-08