02/02/2023 15:01

За реагування Уповноваженого поновлено право заявника на інформацію

До Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини звернувся громадянин С. щодо стверджуваного порушення Черкаським обласним територіальним центром комплектування та соціальної підтримки (далі – Центр) його права на направлення звернення та отримання відповіді.

Громадянин С. направляв до Центру звернення. Однак відповіді на це звернення він не отримав, у чому вбачав порушення вимог Закону України «Про звернення громадян».

У межах здійснення парламентського контролю та за сприяння Секретаріату Уповноваженого Центром розглянуто звернення громадянина С. та надано йому письмову відповідь.

Таким чином, за реагування Уповноваженого право громадянина С. на направлення звернення та отримання на нього письмової відповіді було поновлено.

Детальні роз’яснення щодо реалізації права на звернення розміщені на сайті Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.

Якщо Вам відмовили у доступі до публічної інформації або ваші права на звернення та у сфері захисту персональних даних – порушені, Ви можете звернутися до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини:

- за адресою: вул. Інститутська, 21/8, м. Київ, 01008;

- на електронну пошту: hotline@ombudsman.gov.ua ;

- на гарячу лінію: 0800501720; 

- за тел. 044-299-74-08.