Порядок подання звернень до Уповноваженого
08/10/2019 12:05
08/10/2019 12:05
Порядок подання звернення
до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини
І. Звернення до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини подаються у письмовій формі.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у письмовому зверненні має бути зазначено:
1. Прізвище, ім’я та по батькові.
2. Місце проживання заявника.
3. Суть порушеного питання:
- найменування органу державної влади, місцевого самоврядування чи посадової особи, які порушили права;
- у чому полягає порушення прав;
- яких заходів вжито для поновлення прав; до яких органів чи посадових осіб зверталися (долучити копії їхніх відповідей та інші документи, необхідні для розгляду звернення);
- чи зверталися за захистом порушених прав до суду?
4. Суть Вашого прохання, звернення.
5. Дату та власноручний підпис.
6. При поданні звернення в інтересах третіх осіб потрібно надавати копії документів, що посвідчують повноваження на представництво їхніх інтересів.
ІІ. Письмові звернення до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини надсилаються за адресою: вул. Інститутська, 21/8, м. Київ, 01008.
Письмове звернення до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини також можна надсилати на електронну пошту: hotline@ombudsman.gov.ua
Звертаємо увагу, що електронне звернення необхідно оформляти згідно з вимогами до оформлення письмового звернення.
ІІІ. Письмове звернення до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини може бути прийнято під час особистого прийому у громадській приймальні Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.