Працівником Секретаріату Уповноваженого здійснено моніторинг роботи «гарячої лінії» відділення по роботі з учасниками бойових дій Кадрового центру ЗСУ

11/06/2021 13:30

Працівником Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини проведено моніторинг роботи телефону «гарячої лінії» відділення по роботі з учасниками бойових дій Кадрового центру Збройних Сил України.

За результатами проведеного моніторингу встановлено, що телефон «гарячої лінії» розміщено у вкладці «Контакти» офіційного веб-сайту Міністерства оборони України та працює у будні дні з 09.00 до 18.00. Оператором «гарячої лінії» є військовослужбовець – посадова особа Кадрового центру Збройних Сил України, відповідальний за отримання та опрацювання звернень громадян, що надходять телефоном.

До загальних недоліків, виявлених за результатами моніторингу роботи телефону «гарячої лінії» Кадрового центру Збройних Сил України можна віднести відсутність розміщення на офіційному сайті даних щодо відомчого нормативного акту про затвердження порядку роботи телефонної «гарячої лінії», визначення телефоном «гарячої лінії» міський номер телефону м. Києва, дзвінки на який з мобільного чи стаціонарного номеру інших регіонів оплачуються за тарифами операторів, а отже не є безкоштовними.

За результатами моніторингу роботи телефону «гарячої лінії» до відповідного органу влади буде направлено відповідний акт реагування щодо усунення виявлених порушень прав громадян на подачу усних звернень за допомогою засобів телефонного зв’язку.