Результати моніторингу роботи телефону «гарячої лінії» з питань проходження військової служби за контрактом у ЗСУ

11/06/2021 13:24

Працівником Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини проведено моніторинг роботи телефону «гарячої лінії» з питань проходження військової служби за контрактом, в тому числі для осіб, які мають бажання вступити до Збройних Сил України.

Під час проведеного моніторингу встановлено, що телефон «гарячої лінії» розміщено у вкладці «Контакти» офіційного веб-сайту Міністерства оборони України, він є багатоканальним і безкоштовним. Графік роботи «гарячої лінії» - щоденний з 09.00 до 18.00, крім суботи та неділі. Оператором «гарячої лінії» є військовослужбовець – посадова особа Головного управління персоналу Генерального штабу Збройних Сил України, відповідальний за отримання та опрацювання звернень громадян, що надходять телефоном.

До загальних недоліків, виявлених за результатами моніторингу роботи телефону вказаної «гарячої лінії», можна віднести відсутність розміщення на офіційному сайті даних щодо відомчого нормативного акту про затвердження порядку роботи «Call-центру», проте оператором повідомлено, що «Call-центр» утворено відповідно до наказу Начальника Генерального штабу Збройних Сил України.

За результатами моніторингу роботи телефону «Call-центру» до Генерального штабу Збройних Сил України буде направлено відповідний акт реагування щодо усунення виявлених порушень прав громадян на подачу усних звернень за допомогою засобів телефонного зв’язку.