16/08/2024 16:27

За реагування Уповноваженого поновили право громадянина на звернення

До Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини звернулася громадянка Ю. щодо порушення посадовими особами Микулинецької селищної ради вимог Закону України Про звернення громадян». У своєму зверненні заявниця зазначила, що через офіційний веб-сайт Микулинецької селищної ради неможливо подати електронну петицію.

У межах здійснюваного провадження до Ради направлено лист Секретаріату Уповноваженого з роз’ясненнями окремих положень Закону України
«Про звернення громадян» та проханням забезпечити на офіційному веб-сайті можливість подання громадянами електронної петиції.

Після отримання відповіді встановлено, що право заявниці на звернення обмежене, а його поновлення було відстрочене до прийняття Положення про порядок подання та розгляду електронних петицій та функціонування платформи Єдиної системи місцевих петицій e-dem.ua.

Тому, з метою усунення порушення прав людини Уповноваженим скеровано відповідне подання на усунення виявлених порушень, шляхом забезпечення на офіційному веб-сайті Микулинецької селищної територіальної громади можливості створення та подання громадянами електронної петиції.

За сприяння Уповноваженого поновлено гарантоване статтею 40 Основного Закону України право на звернення громадян, а також усіх громадян, які бажають подати до Ради колективне звернення у формі електронної петиції. На офіційному веб-сайті Микулинецької селищної територіальної громади" підключено інтегровану систему електронної ідентифікації, що надає можливість для авторизації користувачів в системі електронних петицій.

У разі порушення органами державної влади або органами місцевого самоврядування прав людини, Ви можете звернутися до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини:

• за адресою: вул. Інститутська, 21/8, м. Київ, 01008;

• на електронну пошту: hotline@ombudsman.gov.ua;

• на гарячу лінію: 0800501720;

• за тел. 044-299-74-08.