15/02/2022 17:35

Результати моніторингу додержання права громадян на звернення через особистий прийом в умовах карантину в Кальчицькій сільській раді Донецької області

Головним спеціалістом відділу з дотримання прав жителів Донецької області Управління регіонального представництва в Донецькій та Луганській областях Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини Денисом Гоменюком спільно з радником Уповноваженого Наталією Проценко здійснено моніторинговий візит до Кальчицької сільської ради Донецької області (далі – сільська рада) щодо додержання права громадян на звернення до суб’єктів владних повноважень через особистий прийом їхніми керівниками в умовах карантинних обмежень.

Під час візиту встановлено, що на офіційному веб-сайті Кальчицької сільської ради оприлюднено інформацію про організаційно-розпорядчі документи, якими затверджено порядок проведення особистого прийому та графік прийому громадян міським головою та заступниками.

Крім цього, громадяни мають можливість звернутись на пряму телефонну «гарячу» лінію відповідно до графіка проведення прямої телефонної «гарячої» лінії керівництвом міської ради із зазначенням часів, днів, посад, ПІБ, питань та номера телефона.

Звернення громадян реєструються в Журналі реєстрації особистого прийому громадян сільським головою, секретарем. На офіційному веб-сайті оприлюднюються щорічні звіти про стан розгляду заяв, скарг громадян.

Так, встановлено, що протягом 2021 року до Кальчицької сільської ради надійшло 139 звернень, з них 79 звернень на особистому прийомі до сільського голови, його заступника та секретаря сільської ради, 57 звернень через органи влади на Урядову «гарячу лінію» та 2 звернення через уповноважену особу.

Порушень строків розгляду звернень громадян у відповідності до статті 20 Закону України «Про звернення громадян» не виявлено.

Під час моніторингового візиту порушень прав громадян на звернення до суб’єктів владних повноважень через особистий прийом їхніми керівниками в умовах карантинних обмежень не виявлено.