20/05/2022 14:04

Національна служба здоров’я України надала алгоритм дій при порушенні прав пацієнта

Держава гарантує всім пацієнтам надання необхідної медичної допомоги та ліків, які передбачені Програмою медичних гарантій, безоплатно. Війна не є причиною, по якій з пацієнта можуть вимагати гроші за надані послуги або ліки.

Якщо у закладі, який має договір із НСЗУ, безпідставно відмовили в наданні послуг, або вимагали гроші, можна поскаржитися на неправомірні дії лікаря як на місцевому рівні, так і в НСЗУ:

- написати скаргу до головного лікаря (медичного директора) медичного закладу про неправомірні дії лікаря;

- написати скаргу до Департаменту охорони здоров’я в вашому місті або регіоні;

- подати скаргу через електронну форму на сайті НСЗУ: https://bit.ly/3L9IUdM (як правильно оформити скаргу ми розповідали тут https://bit.ly/3wPWME5);

- звернутися у контакт-центр НСЗУ за безоплатним номером 16-77;

- зателефонувати зі скаргою на урядову лінію Кабінету міністрів України — 15-45.

Не соромтесь і не хвилюйтесь через те, що подаєте скаргу. Ваша громадянська позиція допомагає покращувати медицину.