03/05/2023 11:59

Моніторинг додержання НБУ права людини та громадянина на направлення звернення та отримання відповіді в умовах воєнного стану

Департаментом моніторингу додержання інформаційних прав Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини здійснено безвиїзну перевірку додержання Національним банком України (далі – НБУ) конституційного права людини та громадянина на направлення звернення та отримання відповіді в умовах дії воєнного стану.

Під час перевірки встановлено, що за інформацією, розміщеною на офіційному вебсайті НБУ усні звернення подаються через контакт-центр НБУ за номерами:0800 505 240, (044) 298 65 55.

Окрім того, у рубриці «Контакти» наявна можливість ознайомлення з графіком особистого прийому громадян керівництвом та уповноваженими службовими особами Національного банку України.

При цьому в рубриці «Звернення громадян» передбачено право подати до НБУ звернення засобами поштового зв’язку, з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку та на особистому прийомі у дні та години, визначені графіками особистого прийому громадян керівництвом НБУ.

У межах парламентського контролю та відповідно до статті 28 Закону України «Про звернення громадян», з метою забезпечення додержання НБУ конституційного права на направлення звернення та отримання відповіді в умовах дії воєнного стану до вказаного суб’єкта владних повноважень буде направлено звіт про результати безвиїзної перевірки для ознайомлення.