04/10/2023 16:13

Моніторинг додержання Державною службою якості освіти України права на звернення та отримання відповіді в умовах дії воєнного стану

Департаментом моніторингу додержання інформаційних прав Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини здійснено безвиїзну перевірку додержання Державною службою якості освіти України (далі – Служба) конституційного права людини та громадянина на направлення звернення та отримання відповіді в умовах дії воєнного стану.

Під час перевірки встановлено, що на офіційному вебсайті Служби є рубрика «Громадськості», у якій наявні окремі вкладки, зокрема вкладка: «Звернення громадян». У вказаній вкладці громадянин може ознайомитись з вимогами до звернення громадян та за допомогою відповідної форми має можливість подати електронне звернення до Служби.

Окрім того, у вказаній вкладці міститься інформація:

про роботу телефонних «гарячих ліній», які визначені з питань: контролю організації освітнього процесу, загальної середньої та дошкільної освіти, професійно-технічної та позашкільної освіти та сертифікації педагогічних працівників, акредитації громадських фахових об’єднань, затвердження освітніх програм;

про порядок прийому громадян керівництвом Служби та графік особистого прийому громадян, а також про статистичні довідки щодо роботи Державної служби якості освіти України із зверненнями громадян.

Водночас відсутня можливість ознайомитись з графіком особистого прийому громадян, у зв’язку з тим, що вказаний файл недоступний.

З огляду на зазначене, у межах парламентського контролю та відповідно до статті 28 Закону України «Про звернення громадян», з метою забезпечення додержання Державною службою якості освіти України конституційного права на направлення звернення та отримання відповіді в умовах дії воєнного стану до вказаного органу влади направлено звіт про результати моніторингової безвиїзної перевірки для ознайомлення.