29/11/2024 17:44

Чорна п’ятниця: як захистити свої права, якщо товар виявився неякісним?

Заведено вважати, що «Чорна п’ятниця» – це час вигідних покупок за шаленими знижками. Уповноважений Верховної Ради України з прав людини Дмитро Лубінець розповів, що ж робити, якщо придбаний товар виявився неякісним, має якийсь дефект чи просто не підходить?

Він повідомив, що відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», ви маєте право: 

  • обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний;
  • повернення можливе протягом 14 днів (не рахуючи для покупки), якщо товар не використовувався і зберігся його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики. 

Завжди зберігайте чек! Якщо ж товар ви купили товар в інтернет-магазині, то видається електронний розрахунковий документ. 

«Важливо: існує затверджений перелік товарів, які НЕ підлягають обміну або поверненню, зокрема лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни», – наголосив Омбудсман України. 

Та додав, що якщо продавець відмовляє у поверненні чи обміні, то варто звертатися до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (вона є у кожній області).

Також можете написати звернення до нашої інституції, яка здійснює парламентський контроль за додержанням конституційних прав і свобод людини і громадянина, в тому числі й стосовно виконання державною своїх обов’язків щодо захисту прав споживачів», – наголосив Дмитро Лубінець. 

Наші контакти: 

  • адреса: вул. Інститутська, 21/8, м. Київ, 01008;
  • електронна пошта: hotline@ombudsman.gov.ua;
  • гаряча лінія: 0800501720;
  • тел. 044 299 74 08.

Будьте уважними та захищайте свої права під час покупок!