29/04/2024 10:11

За сприяння Уповноваженого поновили право громадянки на направлення звернення та отримання відповіді, порушене посадовцями ПФУ

До Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини звернулася громадянка А. стосовно ймовірного порушення посадовими особами Пенсійного фонду України її права на направлення звернення та отримання відповіді.

Заявниця вказувала, що відповідь на своє звернення своєчасно не отримала. 

Під час здійснення парламентського контролю встановлено, що звернення заявниці не розглядалось, відповідь не надавалась. 

За результатами вжитих Уповноваженим заходів реагування, поновили гарантоване статтею 40 Конституції України право громадянки на направлення звернення та отримання відповіді. 

Якщо Вам відмовили у доступі до публічної інформації або ваші права на звернення та у сфері захисту персональних даних – порушені, Ви можете звернутися до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини:

 - за адресою: вул. Інститутська, 21/8, м. Київ, 01008;

 - на електронну пошту: hotline@ombudsman.gov.ua  (виключно для електронних звернень та адвокатських запитів);

zapyt@ombudsman.gov.ua  (виключно для подання запитів на інформацію);

- на гарячу лінію: 0800501720;

- за тел. 044-299-74-08.