24/07/2023 12:15

За сприяння Уповноваженого мешканцям будинку у Харкові поновили послугу з централізованого водопостачання та водовідведення, яка була відсутня півтора року

До Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини (далі – Уповноважений) звернувся мешканець Харкова та повідомив, що в багатоквартирному будинку, в якому він мешкає, вже півтора роки відсутнє водопостачання та опалення, що унеможливлює проживання в квартирі також через це відбувається руйнування будинку.

Більшість мешканців будинку - люди похилого віку, люди з обмеженими можливостями та сім’ї, які позбавлені першочергового – води.

За вказаним зверненням Уповноваженим було відкрито провадження у справі про порушення прав і свобод людини і громадянина, в рамках якого, з метою поновлення права заявника як споживача житлово-комунальних послуг, а саме права на отримання послуги з централізованого водопостачання та водовідведення та теплопостачання надано рекомендації міській раді провести перевірку та вжити відповідних заходів реагування.

Рекомендації Уповноваженого враховано: виконавчим комітетом міської ради проведену відповідну перевірку:

  •  відновлено холодне водопостачання по двох стояках в квартирах багатоквартирного будинку;
  • розробляється проєктно-кошторисна документація щодо поновлення несучих та огороджувальних конструкцій перекриттів будинку внутрішньобудинкових систем постачання теплової енергії та гарячої води житлового будинку;

Завершення аварійно-відновлювальних робіт щодо поновлення постачання теплової енергії та гарячої води в будинку планується у 2023 році.

Відтак, за результатами вжитих Уповноваженим заходів реагування право заявника як споживача послуги з централізованого водопостачання та водовідведення поновлено.

Нагадуємо, що у разі порушення прав, Ви можете звернутися до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини:

  • за адресою: вул. Інститутська, 21/8, м. Київ, 01008;
  • на електронну пошту: hotline@ombudsman.gov.ua;
  • на гарячу лінію: 0800501720;
  • за тел. 044-299-74-08.