21/05/2024 16:45

За реагування Уповноваженого поновили права громадян на рівне ставлення та недискримінацію

За результатами вжитих Департаментом моніторингу додержання рівних прав і свобод, прав національних меншин, політичних та релігійних поглядів заходів поновили права громадян на рівність.

1. Внаслідок реагування за зверненнями громадян до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини щодо виявлення дискримінаційної за ознакою статі реклами магазину одягу у м. Харків та реклами студії флористики у м. Ірпінь (Київська обл.) відповідно до Закону України «Про рекламу» та Порядку накладання штрафів за порушення законодавства про рекламу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 № 693:

- Головним управлінням Держпродспоживслужби в Харківській області прийнято рішення про накладення штрафу на суб’єкта господарювання у розмірі 1 700,00 грн. Штраф сплачено у добровільному порядку;
- Головним управлінням Держпродспоживслужби в Київській області накладено штраф на суб’єкта господарювання у розмірі 5 450,00 грн. Оскаржувану рекламу демонтовано.

2. Під час моніторингу соціальних мереж було виявлено інформацію про порушення водіями КП «Житомиртранспорт» Житомирської міської ради (далі – КП) правил паркування транспортних засобів та здійснення посадки/висадки пасажирів поза межами кармана зупиночного комплексу, що призводило до порушення прав осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення на доступність транспорту та безпеку послуг пасажирського перевезення.

За результатами реагування Житомирська міська рада:

  • винесла на розгляд міської комісії з безпеки дорожнього руху питання щодо приведення у відповідність до державних стандартів пунктів зупинок громадського транспорту та встановлення відповідних дорожніх знаків;
  • провела роз’яснювальну роботу з КП та приватними автобусними перевізниками щодо дотримання Правил дорожнього руху та Правил надання послуг міського пасажирського транспорту, наголосивши на неухильному дотриманні вимог щодо забезпечення доступності та безпеки таких послуг. Питання взято на постійний контроль комунальними та приватними перевізниками.