10/02/2022 09:45

Результати моніторингу додержання права громадян на звернення до Черкаської селищної ради Донецької області через особистий прийом її керівниками в умовах карантинних обмежень

Начальником відділу з дотримання прав жителів Донецької області Управління регіонального представництва в Донецькій та Луганській областях Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини Оленою Яковенко здійснено моніторинг додержання права громадян на звернення до Черкаської селищної ради Донецької області (далі – селищна рада) через особистий прийом її керівниками в умовах карантинних обмежень.

Під час моніторингу встановлено, що Черкаським селищним головою, секретарем селищної ради, секретарем виконавчого комітету селищної ради, старостами старостинських округів та керівниками структурних підрозділів селищної ради особисті прийоми громадян проводяться відповідно до графіків, затверджених розпорядженням селищного голови.

Організація та проведення особистих прийомів у селищній раді відбувається з дотриманням протиепідемічних заходів, спрямованих на запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19).

Інформація про організаційно-розпорядчий документ, яким затверджений графік особистого прийому, оприлюднена на офіційному вебсайті селищної ради.

Особою, відповідальною за організацію особистих прийомів ведеться облік звернень в журналі обліку особистого прийому громадян.

Відповідно до записів у журналі обліку особистого прийому громадян у 2021 році на особистий прийом звернулися 182 громадянина, вирішено по суті 45 звернень, по 137 – надані відповідні роз’яснення. У 2022 році звернулося 2 громадянина, звернення вирішені по суті. Всі звернення, що надійшли на особистому прийомі, розглянуті з дотриманням термінів, передбачених Законом України «Про звернення громадян».

На офіційному вебсайті селищної ради оприлюднені щоквартальні та щорічні звіти про стан розгляду заяв, пропозицій та скарг громадян. Але аналітична робота з виявленням причин надходження повторних, колективних звернень та наданням пропозицій щодо шляхів розв’язання проблем, порушених громадянами на особистих прийомах, а також із зазначенням заходів, вжитих з метою усунення причин, що сприяють надходженню звернень громадян, не ведеться.

Результати роботи зі зверненнями громадян, в тому числі тими, що надійшли на особистому прийомі, щокварталу розглядаються на засіданні виконавчого комітету селищної ради.

За результатами моніторингового візиту будуть вжиті необхідні заходи реагування, надані відповідні роз’яснення законодавства та рекомендації.