Уповноважений Верховної Ради України з прав людини зазначив, що цей безпосередній спосіб взаємодії із заявниками та вивчення конкретних проблем дозволяє громадянам отримати консультацію та відповіді на питання, які їх турбують.
«А я під час зустрічей із заявниками маю змогу краще зрозуміти реальні проблеми та потреби населення, а також вчасно реагувати на порушення прав людини. Прямий контакт із громадянами допомагає виявити системні проблеми та працювати над їх усуненням», — додав Дмитро Лубінець.
Омбудсман України наголосив, що особистий прийом сприяє підтримці демократичних цінностей, таких як відкритість, підзвітність та участь громадян у процесах ухвалення рішень. Це важливий крок до побудови більш справедливого та правового суспільства.
Уповноважений висловив вдячність за довіру до нього та інституції.
Нагадуємо, особистий прийом Омбудсман України здійснює у перший четвер місяця.
Контакти для звернень:
Громадська приймальня Уповноваженого ВР України з прав людини працює: