30/06/2022 15:15

Моніторинг «гарячої лінії» Київської ОВА щодо додержання права на звернення та інформацію в умовах воєнного стану

Відділом регіонального представництва в північних областях Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини здійснено моніторинг «гарячої лінії» Київської обласної військової адміністрації з метою додержання права на звернення та інформацію в умовах воєнного стану.

Номер телефону «гарячої лінії» Київщини +380 (44) 363 07 34 розміщено на офіційному веб-сайті Київської обласної військової адміністрації (далі – КОВА) за посиланням https://koda.gov.ua/ та через пошукову систему Google.

Через посилання з офіційного сайту КОВА https://koda.gov.ua/u-kyyivskij-oblasnij-vijskovij-administracziyi-praczyuye-koll-czentr-dlya-dopomogy/ відображено інформацію про діяльність Багатоканального колл-центру +380 (44) 363 07 34, однак будь-якого посилання на нормативно-правову базу, що регулює діяльність вказаного колл-центру немає. На сайті КОВА розміщено Порядок функціонування «гарячої» телефонної лінії за телефоном 286-84-11 в Київській обласній державній адміністрації (далі – Порядок), затвердженого Розпорядженням Голови Київської обласної державної адміністрації від 23.10.2013 № 410.

Багатоканальний колл-центр +380 (44) 363 07 34 в режимі онлайн приймає звернення громадян, що стосуються гуманітарної допомоги громадянам/ВПО та огляду небезпечних предметів, стосовно звернень з інших питань надаються відповідні роз’яснення. Кожному прийнятому зверненню присвоюється номер і в подальшому заявники мають можливість в будь-який зручний час дізнатися про відповідальний структурний підрозділ за розгляд звернення та/або результати розгляду.

Крім того, громадяни мають можливість зареєструвати звернення за допомогою офіційного сайту КОВА, заповнивши відповідний розділ на головній сторінці.

Багатоканальний колл-центр працює цілодобово, без вихідних та у святкові дні.

За результатами проведеної перевірки готується звіт, який буде скеровано до КОВА.