20/09/2023 16:30

Моніторинг додержання Державною службою України з безпеки на транспорті права на направлення звернення та отримання відповіді в умовах дії воєнного стану

Департаментом моніторингу додержання інформаційних прав Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини здійснено безвиїзну перевірку додержання Державною службою України з безпеки на транспорті (далі – Укртрансбезпека) конституційного права людини та громадянина на направлення звернення та отримання відповіді в умовах дії воєнного стану.

Під час перевірки встановлено, що на офіційному вебсайті Укртрансбезпеки є рубрика «Діяльність», у якій наявні окремі вкладки, зокрема вкладка: «Громадянам».

У вказаній вкладці громадянин може ознайомитись з наступними розділами: 1. Доступ до публічної інформації; 2. Громадська приймальня; 3. Гаряча лінія; 4. Роз’яснення прав і обов’язків перевізників і пасажирів; 5. Безоплатна правова допомога.

У розділі Громадська приймальна, громадянин може ознайомитись з наказом Укртрансбезпеки від 29.11.2022 № 600 Про затвердження Графіку особистого прийому громадян посадовими особами Державної служби України з безпеки на транспорті.

У розділі Гаряча лінія розміщено графік проведення телефонної «гарячої лінії» посадовими особами Укртрансбезпеки у вересні – грудні 2023 року (щосереди з 10-00 до 12-00 за номером телефону (044) 350-08-46).

З огляду на зазначене, у межах парламентського контролю та відповідно до статті 28 Закону України «Про звернення громадян», з метою забезпечення додержання Укртрансбезпекою конституційного права на направлення звернення та отримання відповіді в умовах дії воєнного стану до вказаного органу влади направлено звіт про результати моніторингової безвиїзної перевірки для ознайомлення.