06/05/2023 10:32

Особистий прийом громадян: Омбудсман спільно з колегами пояснює всі можливі тонкощі та юридичні аспекти для того, аби допомогти громадянам поновити їхні права

Особистий прийом громадян – це той формат, де громадяни можуть безпосередньо розповісти Уповноваженому Верховної Ради України з прав людини Дмитро Лубінець про свою ситуацію, в якій порушили їхні права. Омбудсман спільно з колегами із профільних напрямів пояснює всі можливі тонкощі та юридичні аспекти для того, аби допомогти громадянам поновити їхні права.

Нагадуємо, особистий прийом громадян Уповноважений здійснює в перший четвер кожного місяця.

Також інформуємо, як можна подати звернення:

1. На електронну пошту: hotline@ombudsman.gov.ua

У зверненні має бути зазначене:

- прізвище, ім`я, по батькові;

- місце проживання;

- викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинне бути підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначена електронна поштова адреса, на яку заявнику може бути надіслана відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

Отримати бланк заяви можна:

- у громадській приймальні Уповноваженого;

- у регіональних громадських приймальнях Уповноваженого;

- завантажити за посиланням

2. Особисто:

- через скриньку за адресою: вул. Інститутська, 21/8, м. Київ;

- через регіональні громадські приймальні Уповноваженого;

- поштою на адресу Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини: вул. Інститутська, 21/8, м. Київ, 01008

3. На гарячу лінію Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини

☎️0-800-50-17-20

Графік прийому громадян:

Громадська приймальня Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини працює:

- понеділок – п'ятниця з 9:00-17:00

- субота, неділя – вихідні дні

- адреса: вул. Інститутська, 21/8, м. Київ, 01008